E-mailmarketing wordt nog te vaak gevoerd vanuit de inbox: regelmatig een e-mail versturen naar een contactlijst.
Maar het ritme van elk van die contactpersonen is anders. Ze hebben allemaal een verschillende relatie met het merk, met specifieke interesses en verwachtingen.
Daarom wil RAAK bedrijven en merken opnieuw outside the inbox doen denken. Samen bouwen we programma’s waarin de klant of prospect centraal staat. Met e-mails die hen persoonlijk aanspreken en met een relevant aanbod dat hen bereikt wanneer zij er het meest voor open staan.
DAT IS DE E-MAILMARKETING VAN VANDAAG. DAT IS RAAK.
Met een betere merkbeleving, sterker engagement en meer conversie als resultaat.
E-mailstrategie
Op basis van uw marketingdoelstellingen en de beschikbare data van de doelgroep bepalen we de strategie, de tactics en de e-mailrollen. Zo definiëren we uw KPI’s en bouwen we samen een solide e-mailmarketingplan uit.
Set-up
Met het juiste gebruik van technologie en relevante content tekenen we concrete e-mailprogramma’s uit die uw prospects en klanten aanspreken, engageren en activeren. Altijd met het resultaat voor ogen.
Uitvoering
RAAK zorgt voor de volledige productie, de uitvoering en het beheer van uw campagnes en programma’s. Technisch perfect, met content op maat van de contactpersoon en gericht op maximale conversie.
Nood aan een full-service partner? RAAK adviseert en helpt, van A tot Z. Of gewoon daar waar u ons nodig heeft.