NL

Een trefzekere aanpak in 3 fases

Met een betere merkbeleving, sterker engagement en meer conversie als resultaat.

Stap 1

E-mailstrategie

We zetten de krijtlijnen uit van uw campagnes en stemmen uw e-mailmarketing af op elk relevant digitaal kanaal. Vertrekkend vanuit uw eigen doelstellingen, bepalen we het actieplan aan de hand van 6 kernvragen.

Interne audit
Welke troeven van uw bedrijf speelt u het best uit via e-mail?
Externe audit
Wat zijn de sterktes en de zwaktes van de communicatie bij uw concurrenten?
Persona's
Hoe krijgt u inzicht in de persoonlijkheid en het gedrag van uw doelgroepen?
Content
Met welke content zet u elke doelgroep het sterkst tot actie aan?
Planning
Hoe krijgt u de juiste content op het ideale moment bij de juiste persoon?
Measure
Hoe maakt u elke cruciale fase van uw e-mailcampagne meetbaar?

Benieuwd naar onze strategische aanpak?

Stap 2

Set-up

RAAK zet uw strategie om in e-mailprogramma’s die prospects en klanten activeren en binden aan uw merk. Daarbij zoeken we altijd de ideale balans tussen geautomatiseerde marketingprocessen en ad hoc, manuele e-mailacties.

Dit omvat:

Creatie
Creatie van de gekozen e-mail formats zoals nieuwsbrieven, invitatiemails, sales e-mails, geautomatiseerde e-mails en getriggerde e-mails.
Automation
Automation & software set-up: implementatie van de e-mail formats in het juiste e-mail of automation platform.
Analytics
Doelstellingen worden omgezet naar een sluitende tracking & analyse. Zo meten en analyseren we op de belangrijke parameters en kunnen we verbeteren waar nodig.

Op zoek naar de ideale set-up voor uw merk?

Stap 3

Uitvoering

RAAK zorgt voor een perfecte productie, uitvoering en beheer van uw campagnes. Gaande van creatie tot analyse van de resultaten. Bovendien vertalen we nieuwe gebruikerstrends en technologieën in bruikbaar advies, zodat uw campagnes altijd een zo goed mogelijk resultaat halen.

Dit omvat:

Campagnebeheer
Feilloos campagnebeheer, van copy naar design tot implementatie en verzending.
Testing
A/B, multivariate en andere testing om keer op keer de best mogelijke campagne te verzenden.
Rapportering
Duidelijke resultaten, onderbouwd met inzicht in wat goed heeft gewerkt en wat we leren uit het gedrag van de doelgroep.

Klaar om uw e-mailmarketing naar het volgende niveau te tillen?

Ontvang onze tipmail

Wekelijks onze praktijkgerichte tipmails over e-mailmarketing in uw mailbox? Abonneer u hier.