Onze aanpak

De behoeften van de klant komen op de eerste plaats. En die zijn voor iedereen anders. Daarom verschilt ook onze aanpak, afhankelijk van waar contacten zich bevinden in de marketing funnel of het kanaal waarlangs we hen bereiken in ons touchpoint marketing model. Hoe we dat concreet aanpakken? We converteren contacten tot klant op cruciale momenten tijdens de customer journey, via efficiënte marketing automation, e-mailmarketing en inbound marketing. Ons doel: meer conversie én een duurzamere customer lifetime value.

Onze 5 kernwaarden

1. Aantrekken

Bepaal en vergroot uw doelgroep via data-acquisitie en always-on content.

2. Uitbreiden

Leer uw klanten kennen door dataverrijking en intelligente analyses.

3. Activeren

Stem data en content op elkaar af voor een gepersonaliseerde communicatie en meer engagement van uw klanten.

4. Converteren

Anticipeer op het gedrag van uw klanten en activeer de juiste triggers voor een betere conversie.

5. Groeien

Combineer overtuigende content en relevante communicatie voor een hoger clickthroughratio.

Kom meer te weten over onze services

Inbound marketing Marketing automation Email marketing