Conversiegestuurde marketing automation

We creëren een optimale ervaring in real time door relevante content te activeren via de juiste kanalen, op het juiste moment in de customer journey.

Stap voor stap...

Creëer een waardevolle ervaring in real time

Klanten verwachten zich aan een natuurlijke, consequente en overtuigende communicatieflow. Om deze ervaring voor de klant zo waardevol mogelijk te maken, hanteren we een reeks regels die bepaalt welke acties het meest relevant zijn op elk moment in de customer journey.

Book

Werk relevante content uit

Iedere klant is anders. Ze hebben elk andere behoeften en interesses. Daarom bestaan er ook geen kant-en-klare oplossingen wat inhoud betreft. Om de gebruikerservaring zo persoonlijk mogelijk te maken, is het essentieel om minutieus geselecteerde content te linken aan de juiste acties.

Selecteer de juiste kanalen

E-mail speelt een sleutelrol in marketing automation. Correct toegepast, is het één van de meest doeltreffende communicatiekanalen. Combineer e-mail met aangepaste website content — voor sms, direct marketing, chatbots, sociale media, … — en u bezorgt uw contacten gegarandeerd een overtuigende multichannelervaring.

Kies het juiste moment in de customer journey

Data gebruiken om de juiste momenten en de ideale touchpoints in de customer journey te bepalen is een slimme zet. Diezelfde data automatiseren en terugkoppelen naar ieder contact om zélf het juiste moment in de customer journey te creëren is een meesterzet.

Ons doel: unieke, gepersonaliseerde communicatieflows automatiseren, gebaseerd op duidelijke inzichten die we verwerven via inbound marketing en e-mailmarketing.
Partner nodig? Kies voor RAAK en verbeter uw marketingresultaten met onze services.
Onze services