Via een speelse tool naar meer opt-ins voor Torfs

Hoe zetten we een eigentijdse, aantrekkelijke wedstrijdcampagne op die leidt tot meer opt-ins?

Klant
Uitdaging
Meer opt-ins genereren voor de nieuwsbrief van Torfs.
Aanpak

Een hedendaagse en speelse wedstrijdcampagne: Torfs helpt je via een swipe-en-match-tool niet alleen aan je ideale look, maar geeft je meteen ook de kans om een waardebon van €50 te winnen.

Deelnemers mochten hun oordeel vellen over verschillende outfits. Goedkeurende blikken swipen naar links (mobile) of geven een thumbs up (desktop). Minder grote fans doen het omgekeerde en kijken lustig verder.

Na een aantal keer swipen krijgt elke speler zijn of haar eigen fashion match te zien. Met bijpassende accessoires natuurlijk, netjes doorgelinkt naar de webshop van Torfs.

En die bon van €50? Wie kans wil maken, hoeft simpelweg de wedstrijdvraag beantwoorden. Maar bovenal: zich aanmelden voor de nieuwsbrief om een extra gokje te kunnen wagen op de schiftingsvraag. De ideale manier voor Torfs om nieuwe opt-ins te verzamelen,

Resultaat

Resultaat

Aantal deelnemers: 8269

Aantal opt-ins: 4552

Wij zorgden voor
Copywriting, design, coding, launch, e-mailverzending, analyse en rapportage.
Categorie
Inbound marketing