Wij zijn RAAK

Data inspireert ons.We koppelen actiegerichte gegevens op het juiste moment in de customer journey aan content die écht overtuigt.

Ons verhaal

2003

Ons verhaal start in 2003 als spin-off van een marketingbureau dat marketingsoftware ontwikkelt en beheert. Als snel groeiend bedrijf, onder invloed van een digitaal marketinglandschap dat razendsnel verandert, helpen we onze klanten onze marketingsoftware in te zetten voor hun e-mailmarketing en marketing automation.

2008

In 2008 merken we dat onze passie voor data, campagnes en software groter geworden is dan de drive om onze eigen technologie te ontwikkelen. En zo slaan we een nieuwe weg in. We zetten definitief de stap van softwarevendor naar softwaregedreven agentschap.

2015

In 2015 wordt de markt overspoeld door software om datagedreven campagnes te ontwikkelen. Het motiveert ons om voortaan de kracht van onze jarenlange vakkennis ten volle te benutten. We staan merken bij met inbound marketing, campagnes, e-mail en marketing automation. Deze nieuwe focus legt ook duidelijk de behoefte bloot om platformonafhankelijk te werken. En zo worden we het eerste inbound, e-mailmarketing en automation agency in België: RAAK.

Vandaag

Vandaag werken we voor toonaangevende bedrijven zoals Carglass, NIKO, Brussels Airlines, AG Insurance, Torfs, Honda en vele anderen.

Onze toekomstvisie?

Iedere nieuwe campagne nóg beter maken dan de vorige. Dat is een duurzaam businessmodel, daar zijn we 100% van overtuigd.

Contacteer ons